KFC De Kempen - KFC Lentezon Beerse 13-0

De slotwedstrijd voor de dames van FC De Kempen werd een fysieke en numerieke ongelijke strijd. Met een onvolledige ploeg zakten de moedige bezoekers uit Beerse af naar Tielen. Het sierde Lentezon dat ze met 8 spelers toch aan de aftrap kwamen en dus niet kozen voor een forfait. Bij Lentezon moesten 7 veldspelers de ruimte belopen, en tot overmaat van ramp viel in de slotfase nog een speler gekwetst uit. Een 'wedstrijd' is het dus nooit geworden, vermits éénrichtingsvoetbal en een walk-over een logisch spelverloop was. Na een kwartier was de match al gespeeld, en werd het voor Lentezon-keeper Robeets een drukke namiddag, waarbij ze met enkele goede reddingen zich nog in de kijker speelde. Niemand evenwel kon het de dappere oranje-blauwe veldspelers kwalijk nemen.
Aan de rust stond het 10-0, en in de tweede helft wisselde bij De Kempen de aanvalslinie met de verdediging. Lokale topscorer Annelien Van Eyndhoven nam 7 doelpunten voor haar rekening. Het doelpunt van de match, of moeten we zeggen het doelpunt van het seizoen, kwam om naam van Frauke Smeyers. Met haar mindere linker poeierde ze met een streep van op afstand de bal overhoeks in de kruising. Tegen het ongenaakbare Mol Rauw was een seizoen lang niets te beginnen. En dus werden De Kempen-dames vice-kampioen, en spelen ze volgend seizoen mogelijk een reeks hoger.

KFC De Kempen: Vandenhende, Geenen, Servranckx, Charlotte Van Eyndhoven, Martens, Annelien Van Eyndhoven, Smeyers, Daems, Verelst, Puts, Van De Perre, Hermans, Van Der Paelt, Poleszczuk, Vissers

Doelpunten: 4' Van Eyndhoven 1-0, 6' Daems 2-0, 10' Van Eyndhoven 3-0, 12' Poleszczuk 4-0, 14' Smeyers 5-0, 19' en 27' Van Eyndhoven 6-0 en 7-0, 37' Van Der Paelt 8-0, 40' en 43' Van Eyndhoven 9-0 en 10-0, 69' Van Der Paelt 11-0, 72' Van De Perre, 82' Van Eyndhoven

Gele kaarten: geen
Scheidsrechter: Romanus Huygaerts