De Kempen - SK Herentals 5-1

De eerste kans in de wedstrijd kwam op naam van de bezoekers uit Herentals. Annelien Van Eyndhoven trof daarna in de 6' raak nadat ze van ver op doel schoot. De bal ging over de bezoekende keeper tegen de netten. De poging van Van der Paelt ging naast, en de knal van Igodt werd door SK-keeper Vanuytven gered. Wanneer even later Annelien Van Eyndhoven klaar  kijkend breed legde op Igodt, moest de geel-blauwe captain er simpel haar voet tegen zetten om te scoren. De wenkende kans voor een lege kooi werd op de deklat geschoten. De bezoekers slaagden er niet in te scoren bij een rommelige fase voor doel van Vandenhende. Voor de thuisploeg noteerden we nog een verdienstelijke poging van Daems, en voor SK Herentals liet Snoeys een goed schot optekenen. Annelien Van Eyndhoven vergat even later de 2-0 te scoren. De 1-1 kwam op het scorebord nadat Woestenborghs een foutje afstrafte. Lang bleven de bordjes niet in evenwicht, want na de aftrap bracht Igodt de bal voor doel waar Van der Paelt De Kempen opnieuw op voorsprong bracht. Op slag van rust zette Annelien Van Eyndhoven de actie op en bracht de bal voor doel. Igodt viseerde voor de tweede keer de deklat, maar kon dit keer de rebound wel in doel verlengen, goed voor de 3-1 ruststand.
De tweede helft was nauwelijks bezig, wanneer Van der Paelt met een kopbal de 4-1 scoorde. In de 65' was de match helemaal gespeeld, nadat keeper Vanuytven met ongelukkig vuistwerk het schot van Van der Paelt in eigen doel werkte. De Kempen drong daarna niet echt meer aan, al was de ingevallen Poleszczuk tot twee keer toe dicht bij de 6-1.

FC De Kempen: Vandenhende, Servranckx, Charlotte Van Eyndhoven, Martens, Igodt, Annelien Van Eyndhoven, Daems, Verelst, Lauwers, Van de Perre, Hermans, Van der Paelt, Poleszczuk, Vissers, Van Regenmorter

Doelpunten: 6' Annelien Van Eyndhoven 1-0, 38' Woestenborghs 1-1, 39' Van der Paelt 2-1, 41' Igodt 3-1, 46' Van der Paelt 4-1, 65' own-goal Vanuytven

Gele kaarten: Charlotte Van Eyndhoven
Scheidsrechter: André Pihay