KVV Dosko Baarle-Hertog - KFC De Kempen 0-3

Eén speelhelft volstond voor De Kempen om afstand te nemen van Dosko. Kempen-keeper Vandyck kon zich vroeg in de wedstrijd opwarmen aan een poging van Gillis. De Kempen controleerde de wedstrijd, en deed dat het eerste kwartier nog met te veel afval in hun spel. Iwuji kon dreigen en stak door tot aan de tweede paal waar niemand thuis gaf. Gaandeweg kwam geel-blauw op toerental en met vlotte balcirculaties deed het de thuisploeg snel pijn. Het duo Mertens-Storms fungeerde hierbij als onmisbare draaischijf. De 0-1 kwam er op het kwartier bij een hoekschop die hoog voor doel gebracht werd. Dams kon ongehinderd de bal buiten bereik van Aalders binnen koppen. Nadat in de 23' in eerste instantie Aalders nog het schot van Dams pareerde, stond Verschueren goed geplaatst om de rebound binnen te schieten. De 0-3 volgde nog binnen het kwartier, nadat Moorkens de bal ontfrutselde van de thuiskeeper. De Kempen-captain stak door tot bij Dams die zijn tweede van de namiddag tegen de netten trapte. Doelman Aalders voorkwam voor rust nog de 0-4 bij een poging van Dams.
De tweede helft had niet veel meer om het lijf. De Kempen controleerde de wedstrijd zonder nog fel aan te dringen. De nul houden en zonder kwetsuren de match uitspelen leken belangrijk. Kempen-doelman Vandyck kende geen probleem met het schot van Faget. Aan de overkant bracht Mertens Verschueren in stelling, maar laatst genoemde kon net niet afdrukken. Aalders pakte nog eens uit met een knappe redding bij de poging van Geyskens en dus werd het ook dit keer geen 0-4. Verder noteerden we nog een kopbal van Mertens die simpel door Aalders werd gepakt, en even later zette Iwuji de actie op, om dan verrassend op doel te schieten. De verste paal bracht evenwel redding, en zo was de ruststand ook meteen de eindstand.

FC De Kempen: Vandyck, Iwuji, Van Riel (67' Heylen), Moorkens, Mombaerts, Storms, Mertens, Van Hoof, Dams (69( Mertens-Vandermosten), Verschueren, Geyskens (67( Van Doorn)

Doelpunten: 15' Dams 0-1, 23' Verschueren 0-2, 29' Dams 0-3
Gele kaarten: Taciak, Aerts